Thursday, February 28, 2013

PAGKASINATIAY




By: Crisher Saldariega

Sa kinaunhan natong panagkita,
Imong ambungan nga dagway
Ang unang nakita

Sa imong pagkaistrikto ako nakat-on
Kay kanamo ikaw ang kinatas-an,
Apann nakita nako imong maanindot
Nga batasan

Ako nag inusara samtang ikaw
Nalingaw pag sayaw
Ana akong kauban maypa ikaw nalang!
Ug nitubag kog “HALA KUYAW”
Nangita kog katext kay akong kasingkasing
Padung na mahupas
Pero niana kag ayw kay daghang gaapas

Sa imong kabaga, ikaw pagatawgon
Kung kubalan
Sa tanang giapilan walay giilang kalaban
Samot nag Bnd ang kauban
Apan dili ka ka-ekk pag ako na ang kaatubang

Matag buntag sa akong pagmata
Imong text ra ang gipangita
Sa panahong ako naay problema
Ikaw akong kaduolan
Maskin ako naka pang-uran,
Ikaw makig-uban

Ako mapasalamaton sa imong pag-abot
Maskin matud nimu di tanang panahon
Kita magkasinabot
Sa imong kahayag nga hulagway
Promise di tika pulihan sa
Usa ka way-angay
Di man ako permanenting naa,
Apan ikaw magpabilin sakong kasingkasing kanunay.

No comments:

Post a Comment